domingo, 17 de octubre de 2010

FACIENDO ALCORDANZA


Ayeri tuvi en casa los mios pas. Diome por entrar nel desván a maricar un poco. Ente moñeques atopé esti llibru de cuando diba a escuela, ye del añu 1972. A mi tocóme la dómina del güelu Paco faciendo de les suyes.

Nes ilustraciones podemos ver los prototipos qu'entovía siguen presentes na lliteratura pa rapacinos: pá lleendo'l periódicu, ma texendo, la maestra con gafes, porque ye la que llee y eso paez qu'estroza la vista, etc. Ente les aventures que protagonicen dos neños y una neña (Moncho,Toni y Mina), podemos lleer dos poemes de Gloria Fuertes: "La gallinita ciega" y "Los peces van a la escuela", unu de Mª Elena Walsh: "El gato confite"; y otru de Nicolás Guillén: "Un son para niños antillanos".

Esta ye la torna de la historia: "El cuento de Toni". Quiero compartila pa enseñavos lo que lleía daquella.
Un carniceru perdió un filete de la que diba a la ciudá.

Un perru, un gatu y un osu, que pasaben pel camín atoparon el filete. El perru que yera'l más vieyu dixo:



- Esti filete será pal que tenga más años.
El gatu dixo:



Yo tengo diecisiete y va ser pa mi.

El perru glayó:

-Yo soi'l más vieyu de los tres, porque tengo ventitrés.


L'osu punxo la so pata enriba'l filete y dixo:
-Yo namás tengo siete, pero, ¿quién ye'l valiente que me lu quita?




No hay comentarios:

Publicar un comentario